1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> خدا رو شکر...
مرضیه و سعید

گر عشق نباشد به چه کار آید دل؟

چند وقتی بود ک پست نذاشته بودم...یکم درگیر بودم...حال نداشتم راستش....موقع امتحانامم بود...درسته درس نمیخوندم ولی خوب نمیشد بیای پای پی سی...

چند وقیته همه چیز خوب و خوشه...سعید کمتر اذیتم میکنه...منم کمتر میپیچم به پر و بالش...

هعی خدا...خدا کنه تا تهش همه چی خوب پیش بره...یعنی تا وقتی بهم میرسیم...حدود سه سال دیگه....

گذروندن این سه سال هم خودش عالمی داره...بعدش میشه خاطره...کلی خاطره شیرین و دوست داشتنی که بعدها با سعید میشینیم خاطره هامونو تعریف میکنیم و میخندیم...

این آهنگو خیلی وقته به عشق سعد گوش میدم...ولی هیچوقت به سعید ندادمش...چون بندریه و شاید همه مفهموشو نفهمه..از طرفی مخاطبش زنه نه مرد...پس در واقع سعدی باید اینو بده به من....ولی چون خیلی دوسش داشتم کل متنشو نوشتم با ترجمه! شعر خیلی قشنگیه ولی خیلی خوب خونده نشده...باید بیشتر روش کار میشد! حالا بیخیال...میذارمش برای سعید....که بدونه با ذره ذره وجودم دوسش دارم...با تمام وجود میپرستمش....حتی انتظار برای رسیدن به اون هم برام لذت بخشه....بوس بوس سعید جووونم....

اینم لینک دانلود : چن وقت دگه

 

 

متن شعره رو مشکی میذارم...ترجمه ها رو آبی میکنم...

 

چَن وَقت دِگُه پنج شنبه جمعـَه

چند وقت دیگه پنج شنبه جمعه

فرصت اَبو تا بیام کنارت

فرصت میشه که بیام پیش تو

تو دیر بُکـُـنی مِه توی گرما

تو دیر کرده باشی و من توی گرما

منتظر بُومُونُوم بی قرارت

با بی قراری منتظرت بمونم

چن وقت دِگـَه بِگـَه تو چَن وقت

چند وقت دیگه ، تو بگو چند وقت؟؟

اَگذَرِه اَرِیت ای روزُون سخت

این روزای سخت میگذره و میره...

چَن وقت دِگـَه ما زیر یَک سقف

چند وقت دیگه من و تو با هم زیر یه سقف با همیم

از هم دِگـَه حتی ناگِریم رو

از هم دیگه حتی خجالت نمیکشیم

گـَردُونُوم اَبوسی و اَگِی که

تو گردن منو می بوسی و میگی که:

مِه خوشُم اَتا خیلی از ای بو

من از بوی گردنت خیلی خوشم میاد...

قبل از ای که اَفتـُو بِزَنه سر

قبل از این که آفتاب طلوع کنه

سر خُو انُوسی رو سینه ی مِه

سرت رو میذاری رو سینه ی من

آهسته اَگِی اَبـَخشی اَمروز

آهسته میگی ببخشید که امروز

دیر هُندُم و بِی تو مَعطل اُمکِه

دیر اومدم و معطلت کردم

چن وقت دِگـَه بِگـَه تو چَن وقت

چند وقت دیگه ، تو بگو چند وقت؟؟

اَگذَرِه اَرِیت ای روزُون سخت

این روزای سخت میگذره و میره...

چن وقت دِگـَه مِه وقت رفتِن

چند وقت دیگه من وقت رفتن

عَمدَن اَنـُوسُوم عطر خودُوم جا

عمدا عطر خودم رو جا میذارم...

تا وقتی که اِدفهمی بگم بِیت

تا وقتی که فهمیدی بهت بگم

مِه کنارتَم نَهِی تو تنها

تو تنها نیستی من کنارتم

چن وقت دِگـَه بِگـَه تو چَن وقت

چند وقت دیگه ، تو بگو چند وقت؟؟

اَگذَرِه اَرِیت ای روزُون سخت

این روزای سخت میگذره و میره...

 

 

...::: هـرمزگانـی دات نـت :::...

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 30 دی 1392برچسب:,ساعت 18:41 توسط ..:: Marziyeh ::..| |


قالب وبلاگ : قالب وبلاگ



ارکیدو - آتلیه عکاسی - اوکسیژن - یک گرافیک | زمرد آگهی - درگاه پرداخت